štvrtok 24. októbra 2013

Luck 3

Ahojte, tak tu je ďalšia časť po dlhom čase a prosím komentáre

Nastal štvrtok a ja som sa od nedočkavosti vstala už o 7:00. Hnevalo ma to lebo som bola stále nervózna. Urobila som si raňajky a rozhodla som sa pozrieť so nejaký film. Keďže v telke nedávali nič poriadne pustila som si film So Undercover . Keď film skončil rozhodla som sa že sa idem chystať. Viem že to bolo skoro ale už som sa nevedela dočkať. Ako prvé som sa osprchovala- to mi na šťastie zabralo veľa času- ako druhé som si oholila nohy. Potom som si dala na tvár pleťovú masku a chvíľu som relaxovala, zmyla som si ju a rozčesala vlasy. Nechcela som na ne dávať žiadne chemikálie aj tak sú už dosť zničené. Akurát keď so rozmýšľala aký účes si mám spraviť prišla domov Chloe.
„ Ahoj, už som tu“ privítala ma a položila nákup na stôl. Chloe odišla okolo 8:00 nakúpiť niečo pod zub ale bola tam dosť dlho
„ ahoj kde si bola tak dlho veď je už 11 hodín“ okríkla som ju lebo som sa o ňu už aj začala báť
„ neboj sa nezomrela som len mali oproti dobrý výpredaj a tam som sa zdržala a kúpila som ti aj nejaké oblečenie  na dnes“ povedala s úsmevom na perách.


„Och, Chloe ty si úžasná ďakujem a prepáč že som na teba tak kričala ale bála som sa o teba.“ hneď ma aj omrzelo že som sa na ňu tak hnevala ale mohla aspoň zavolať alebo poslať sms. Už sme sa ďalej nehádali lebo bol najvyšší čas obliekať sa. Chloe mi v obchode kúpila čierna vzdušné šaty, rifľovú vestu a čierne topánky ma platforme. Jemne ma nalíčila, ešte som si do kabelky zbalila potrebné veci a mohla som vyraziť. Akurát bolo 15:20 a ja som to skvelo stíhala. Poďakovala som sa Chloe za všetko  a zišla som pred hotel. Tam už stál Liam a čakal na mňa.     
„Ahoj“ pozdravil sa mi
„Čau“ Bol len sám a to mi prišlo divné ale mala som pocit že o malú chvíľu vyskočia z poza kríkov ale nič sa nestalo
„Kde sú ostatní?“ bála som sa trochu. Všetkých chalanov som mala hrozne rada lenže Liam mi s nich bol práve najmenej sympatický.  Ale niežeby  som ho nemala rada, to nie ale najmenej som sa s ním zaoberala.

„ Ako prvé Louis išiel za rodinou lebo s ňou nebol celý mesiac a jeho sestry majú hrozne radi Nialla a chceli aby ho zobral zo sebou a tak išiel s ním.  Zeinova priateľka organizuje párty a Harry chcel ísť s ním lebo tam vraj bude nejaké dievča čo sa mu páči. Vlastne som tam mal ísť aj ja ale bude tam aj moja bývala a ja som tam nechcel ísť keď tam bude ona a tak som ostal iba ja voľný“ dosť ma to nahnevalo, veď predsa som to vyhrala a ešte to Liam hovoril takým tónom že aj on by bol radšej keby tu boli aj ostatný ale na druhej strane bola som rada že je ku mňe úprimný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára