sobota 28. septembra 2013

Changed my life 3

Tak tu je nová časť. Je taká smutnejšia tak dúfam že sa bude páčiť.


Snívalo sa mi presne to, čo sa stalo, keď sme s Zoey havarovali. Teraz som sa už hrozne, hrozne o Zoey bála a zavolala som sestričku.
„Čo potrebuješ?“ spýtala sa milo. Čudovala som sa tomu, keď som pred chvíľou tak kričala.
„Prosím Vás môžete mi povedať, kde leží Zoey Stars?“ povedala som s naliehavým hlasom.
 „O žiadnej Zoey nič neviem“
Čo sa jej asi tak mohlo stať? Radšej som prestala na to myslieť a hneď som kázala sestričke zavolať svojho otca. Už o malú chvíľu vošiel do mojej izby.
„Ahoj Honey, ako Ti je?“ povedal otec a pobozkal ma na čelo.
 „Už lepšie, ďakujem“ odpovedala som s úsmevom na tvári.
„. Najskôr si mysleli že ťa bude treba operovať ale teraz mi doktor povedal že si na tom lepšie a že to nebude nutne.“
Super aspoň jedna dobra sprava pomyslela som si.
„Oci musím sa ťa na niečo spýtať a ty mi musíš na to odpovedať“
„Jasné počúvam“ zatváril sa čudne a ja som vedela že už vie čo sa chcem spýtať.
„Kde je Zoey?“ opýtala som sa a dúfala že sa konečne dozviem odpoveď. Otec si hlasno vzdychol a začal rozprávať.
„Vieš keď ste Havarovali môžeme byť radi že si vyviazla s vážnymi zraneniami. Bol to vážne zázrak no Zoey nemala také šťastie a na mieste zomrela.“ Keď povedal posledné slová s očí mi začali prúdom tiecť slzy. Nedalo sa mi poriadne nadýchnuť. Hrozne to bolelo. Bolel ten pocit že Zoey tu nie je, že za jej smrť v podstate môžem ja. Ja som predsa meškala domov, ja som ju predsa hovorila aby išla rýchlejšie a tak som mala predsa ja zomrieť nie ona.
„Zlato si v poriadku“ spýtal sa ma otec. Ako sa ma môže pýtať takúto otázku práve teraz?
„ako sa to môžeš pýtať práve teraz“ okríkla ho Becky. Ani som si nevšimla kedy vošla v inej situácii by som bola rada že je tu ale teraz mi bolo všetko jedno.
„Chcem byť sama“ povedala som hrozne potichu že ma asi ani nebolo počuť. Čudovala som sa že ako som to vôbec zo seba dostala. Otec ako vždy nechcel ísť ale Becky ho s tadiaľ vyhnala. Ona jediná ma chápala. Keď so pozerala ako vychádzajú všimla som si že vonku na mňa pozerá nejaký chalan asi tak v mojom veku, ale ako som už povedala v tej situácii mi bolo všetko jedno. Ako som tak ďalej plakala ani som si neuvedomila kedy a ako som zaspala.



 Fashion portrait of the young beautiful man — Stock Photo #4053947Chalan čo pozeral na Alex
Sestrička čo sa starala o Alex

A prosim komentáre

4 komentáre: