sobota 28. septembra 2013

Luck 2

Ahojte už dlho som nepridala dalšiu časť tak tu ju mate a prosim komentare.

Čakala som že niekto začne Pišťať ale nič všetci sa len obzerali kto ma ten lístok ale nikto sa neozýval a tak so skúsila vytiahnuť môj lístok či to nie som ja ale o tom som pochybovala.
Na prednej strane bolo moje meno, druh podujatia  a čas. Na druhej strane bolo číslo 12458.
Zraz vedľa mňa začala Chloe pišťať a ja som si uvedomila že je to to číslo. V  tom momente som zamrzla, nemohla som sa hýbať. Neverila som tomu že mam také šťastie.
„Takže víťaz nech za nami príde do zákulisia“ dokončil Niall a odišli z pódia. Postupne  ale veľmi pomaly sa vypratala miestnosť a ja som s Chloe hľadala kde mam ísť. O malú sme to aj našli. Stál tam hrozne vysoký chlap a keď som mu povedala že ja som vyhrala tú súťaž, vypýtal si odo mňa vstupenku a pustil ma dnu. Vyzeralo to tam divne. Úzka chodba a veľa dverí po krajoch.
„Ahoj ty si to dievča čo vyhralo tú súťaž?“ zrazu sa predo mnou objavil Harry a práve si obliekol tričko. Bol taký úžasný.
„Áno“
„tak počkaj tu ja idem zavolať chalanov“ Krásne sa na mňa usmial a kráčal späť. O malú chvíľu sa aj zo všetkými vrátil
„Tak čo kedy ti to vyhovuje?“
„ A čo?“ bola som ako vymletá veď kto by nebol v prítomnosti takých úžasných chalanov.
„No že kedy s nami stráviš ten jeden deň. Ty nám povieš kedy sa ti dá a mi pre teba prichystáme na ten deň program.“ Povedal harry a všetci sa na mňa pozerali s veľkým očakávaním akoby som im mala povedať niečo veľmi dôležité.  Keďže teraz bol pondelok a s Chloe odlietame v piatok povedala so si že najlepšie to bude vo štvrtok. Dohodli sme sa že ma vyzdvihnú pred domom o 15:30.


 

1 komentár:

  1. Takže, neviem prečo ale zo začiatku sa mi to nechcelo čítať :) lenže teraz :) Júlia ak nepridáš ďalšiu časť tak ťa asi vlastnoručne zabijem rozumieš???? Okamžite to začni písať inak to dopadne mooc zle :D milujem tento príbeh

    OdpovedaťOdstrániť