sobota 21. septembra 2013

Changed my life 2

Tak tu je po dlhšom čase nová časť a prosím komentáre

„Ty si nič nepamätáš“
„čo si mám pamätať oci?“
„Nezaťažujte ju teraz s tým“ povedal doktor. Ani som si ho nevšimla. ale aj tak čo sa má starať čo mi má otec povedať a čo nie.
„oci čo sa stalo povedz mi to . prečo som v nemocnici“ bola som úplne zmätená. Prečo mi to nechce povedať.
„Mala si haváriu“ odpovedal za otca doktor a bol riadne naštvaný.
„čo“ Ako to pamätám si len že sme s Zoey šli autom a o nie asi je to pravdy.
„a čo sa stalo Zoey ?“Mala so o ňu vážne strach. Čo ak je na tom horšie než ja.
„teraz ti to nemôžeme povedať si príliš unavená oddychuj“ povedal otec a to ma riadne vytočilo. Bol na jeho strane ale zasa mal pravdu hrozne ma bolelo celé telo a točila sa mi hlava. Ale aj tak musela som vedieť čo je zo Zoey.
„ Tak mi aspoň povedz čo je s ňou a ...“ už ma nepočuli jednoducho odišli a zabuchli dvere. Mala som v sebe toľko zlosti a chcela som na nich niečo zakričať ale zrazu ma tak zabolela hlava že som sa nezmohla ani na povzdych. Nakoniec som to nejako prežila a s veľkou únavou som zaspala. Sníval sa mi sen že sme zo Zoey išli na aute a havarovali sme a spadli z útesu.
„Pomooc „ zobudila som sa s veľkým krikom a sestrička hneď vošla do izby.
„Čo sa deje“
„Pardon to sa mi len sníval zlí sen. Už je to v poho.“

„ tak potom nekrič“ len som nad jej slovami prevrátila oči a ona odišla. Vtom som si uvedomila niečo šokujúce to nebol sen.

2 komentáre: