sobota 21. septembra 2013

Changed my life 1

Ahojte tak tu je prvá časť a prosím komentáre aj keď budú negatívne.

,,Váž si svoj život lebo na tomto svete nie sme dlho" Túto vetu som počula mnohokrát od svojej starej mamy ale nikdy som ju nebrala vážne. Nikdy  som nad tým nerozmýšľala až do toho dňa keď sa môj život úplne zmenil.Volám sa Alex Jhonsnová a mám 17 rokov. Bývam  na okraji Anglicka v malom meste Brighton, v neveľkom rodinnom dome s mojim otcom a mladšou sestrou Becky. S Becky dobre vychádzame, v podstate som jej ako mama aj keď je len o rok a pól mladšia. Keď naša mama zomrela mala som len 11 a otec naneštastie musel chodil skoro ráno do práce a neskoro večer prichádzal. Tak sme sa museli  s Becky o seba postarať sami.
Nikdy nezabudnem na deň v ktorý som sa znova narodila. Z toho dňa si veľa nepamätám. S mojou BFF Zoey sme sa ponáhľali z nákupov domov. Ona šoférovala a ja som na ňu naliehala aby pridala  lebo sme šli neskoro. Bola to moja vina. Už bola tma a z oblohy sa spustil prudký dážď. Boli sme už skoro v našom meste keď som zbadala pred nami nejakú postavu postavu zrejme mužskú.
,,POZOR!" Skríkla som a stočila Zoey volant. Zoey hňeď zabrzdila a ostali sme v protismere. Zrazu do nás vpálilo plnou rýchlosťou niekoľko áut a my sme sa zrútili s útesu. Ten pocit ako sme padali je hrozný. do všetkého som sa udierala, všetko ma bolelo a potom prišla jedna obrovská rana do hlavy a vtedy som upadla do bezvedomia. neviem koľko času ubehlo ale zrazu sa mi pred ocami začal odohrávať celý môj život.a potom to všetko prestalo a ja som začala otvárať oči.,,Aha uz sa preberá" povedal známi hlas.,, Oci co sa stalo?" nevedela som kde som ani co sa stalo a bola som zmetená.
Zoey
Alex
Becky

2 komentáre: