sobota 21. septembra 2013

Luck 1

Ahoj toto je nová story   enjoy it
PS: prosím komentáre

,,Chloe ty si úžasná." práve mi moja naj kamoška oznámila že ma zo sebou zoberie do Londýna a ešte lepšia správa hneď ten večer ako tam dorazíme  pôjdeme na koncert one direction. Odkedy  som sa presťahovala do Blavi som sa netešila viac.
,,Tak sa rýchlo pobaľ lebo zajtra ráno odlietame"
,, Chloe ale ako zoženieme tak rýchlo druhú letenku?"
Chloe nič nepovedala len sa šibalsky usmiala a strčila mi do rúk  dve letenky. Jednu na meno Chloe Ropenová a druhú na meno Katy Shitová. Neovládla som sa a znova zvrieskla.
,, Môžem ta objať?"
,,Jasné že hej Katy načo sa pýtaš" S celej sily som ju objala.
,,Á počkaj nemôžem dýchať"
,,Sory ale som taká šťastnaaa. Idem sa rýchlo pobaliť"

Na druhý deň o 9:30 
,,Katy rýchlo musíme nájsť naše lietadlo"
,,Veď hej už bežím" Kým sme nastúpili do správneho lietadla Chloe nás poviedla po celom letisku.
Ja predsa za to nemôžem že sme nevedeli ktoré lietadlo je naše. Kým sme doleteli do Anglicka a dostali sa do Londína bolo  okolo dvanástej. Taxik nás doviezol pred hotel v ktorom nám Chloe objednala izbu. Neviem ako vyzerali ostatné izby ale tá naša bola prekrásna. Rozhodli sme sa že sa na tých 5 dni nejdeme ani vybaľovať a šaty  na koncert si pôjdeme teraz kúpiť. Pobehali sme veľa pekných obchodov a videli veľa pekných šiat ale niektoré boli drahé iné sa na koncert nehodili ale nakoniec sme našli tie pravé. Ja som so kúpila krátke krémové šaty a krémové topánky na platforme a Chloe si kúpila krátke ružové šaty, k tomu ružové topánky tiež na platforme a doplnky. Keď sme do nakupovali šli sme sa do reštaurácie najesť. Keď už bol najvyšší čas vrátili sme sa do hotelu, osprchovali sa obliekli, upravili a mohli sme vyraziť. Na koncerte bolo hrozna dievčat a do vnútra   sme sa dostali až asi o hodinu. Koncert bol úžasnííííííííííííííí nedá sa to ani slovami popísať. Raz som sa od šťastia  smiala a raz plakala a nechcela som aby to skončilo. Ale muselo. Na konci som bola smutná.
„Lenže toto ešte nie je všetko“ Povedal zrazu Niall keď Harry dorozprával poďakovanie za to že sme prišli. Dúfala som že ešte niečo zaspievajú ale aj keby nie tak aspoň budem s nimi dlhšie.
„Máme tu pre vás pripravenú súťaž. Vyžrebujeme jednu vstupenku, a to dievča, ktorého je tá vstupenka strávi s nami jeden deň.“Keď to Niall dopovedal v sále sa ozvali pokriky a pišťanie a aj iné zvuky.
„Ty si o tom vedela“ spýtala som sa Chloe ale musela som riadne kričať aby ma počula.
„Ty vari nie“ Pokrútila som hlavou lebo sa mi nechcelo znova kričať.
„a víťazom sa stáva vstupenka s číslom 12458“

Katy
Chloe
Chloine šatyšaty Katytopánky                                                                                                                                                       Katy            1D na koncerte

2 komentáre: